20. december, har du ressourcerne til at være på Twitter?

Under denne låge finder du en lille detalje i din strategi, men en ret væsentlig en. Har du og din virksomhed overhovedet ressourcer og tid til at være på Twitter? Det er noget, du bør overveje nøje, inden du kaster dig over mediet.

Hvem i din virksomhed skal twitte? Hvor ofte skal der twittes? Og hvad skal dine tweets indeholde – hvor meget tid kræver det at producere dette indhold? Du bør også have en plan for, hvad der sker med Twitter-kontoen i uden for normal arbejdstid, i weekenden og når du tager på ferie?

Overvejelser der er væsentlige, når du skal tage stilling til, om din virksomhed er klar til at kaste sig ud i Twitter. Det kræver tid og engagement – så ser du det mere som en sur pligt end noget, der er sjovt at prøve af og lære at kende, skal du måske overveje en ekstra gang.

 

 

 

Skriv et svar

Din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

*

HTML tags are not allowed.