22. december, skab værdi for din modtager

Under låge nummer 13 fik du et par gode råd til, hvad du kan tweete om. I dag handler det om, hvordan du i dine tweets laver noget indhold, der skaber værdi for din målgruppe.

Vi har tidligere nævnt, at Twitter ikke er en markedsføringsplads, altså at du ikke skal se Twitter som et decideret salgsværktøj. Prøv derimod at se Twitter som et værktøj til at skabe opmærksomhed, relationer og loyale kunder. Du vil her få god inspiration, hvis du læser vores indlæg om Content Marketing. Dem finder du her og her.

Content Marketing handler netop om at lave indhold, der skaber værdi for modtageren. Når du skal i gang med at lave indhold til Twitter, er det en god ide at betragte dine followers som dit publikum. De skal underholdes, informeres, stimuleres og selv have mulighed for at engagere sig i dine tweets. Tweets som du sørger for altid er relevante, engagerende og værdiskabende. Godt indhold eller gode tweets er tweets, der motiverer din læser til at bruge tid og energi på dig og din virksomhed.

Skriv et svar

Din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

*

HTML tags are not allowed.